Страховий ринок виробив новий продукт
Страхові компанії готуються вивести на ринок нові страхові продукти, які допоможуть їм обмежити фінансові наслідки ризиків втрати ділової репутації.
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на The Washington Post.
Американський страховий брокер DeWitt Stern першим запропонував страхування репутаційних ризиків, продажу нового продукту розпочнуться з наступного року.
Як один з найбільш яскравих прикладів ризику втрати ділової репутації наводиться скандал з гольфіст Тайгер Вудс.
У пресі спливли відомості про позашлюбні зв'язки спортсмена, і один з його головних спонсорів - консалтинговий гігант Accenture вирішив відмовитися від його послуг, оскільки образ Вудса більше не відповідає завданням реклами компанії.
В рекламних текстах Accenture говорилося про принципи, неухильне дотримання яких дозволило Вудсу стати найуспішнішим гравцем в історії гольфу.
Керівництво DeWitt Stern стверджує, однак, що розробка нового продукту почалася більше півроку тому - ще до скандалу з Вудсом. Лондонські андеррайтери вже проявили великий інтерес до нового страхового продукту, відзначає Financial Times.
DeWitt Stern планує проводити свого роду попередні співбесіди та перевірки щодо тих осіб, чию рекламну та іншу діяльність вона буде страхувати. У разі скандалу збитки від шкоди репутації будуть обмежені завдяки "стратегії антикризових комунікацій".
"Кризи обходяться недешево. Збиток репутації може коштувати мільярди доларів", - зазначив Роббі Форхаус з DeWitt Stern.
За даними одного з найбільших страхових брокерів світу Willis, страхування ризиків збитку для репутації включено в ряд полісів страхування дії директорів і посадових осіб компаній.