"Росинка" стане японською

Понеділок, 16 листопада 2009, 09:12

Японська компанія Suntory Holdings у п'ятницю оголосила про покупку європейського виробника безалкогольних напоїв Orangina Schweppes.

У результаті угоди Suntory отримала контроль над такими брендами, як Orangina, Oasis, Schweppes, пише газета "Дело".

Сума угоди не розголошується, проте аналітики оцінюють її в 3,8 млрд. доларів.

Як відомо, в Україні Orangina Schweppes володіє київським виробником солодкої газованої води ТМ "Росинка", якого вона придбала в 2007 році.

За прогнозами аналітиків, ця угода посилить конкуренцію на українському ринку. Проте відчути це українці зможуть не раніше ніж через рік.

Зараз четвірка лідерів продажів ринку стабільна: ТМ Coca-Cola, ТМ "Біола", ТМ "Живчик", ТМ Fanta.

Але тільки в 2009 році ринок газованої води поповнився відразу двома сильними гравцями - "Сандорою" (ТМ "ФруТонус", Pepsi і 7Up) і "Вітмарк-Україна" (випустила ТМ Jaffa Spring).