"Росинка" стане японською
Японська компанія Suntory Holdings у п'ятницю оголосила про покупку європейського виробника безалкогольних напоїв Orangina Schweppes.
У результаті угоди Suntory отримала контроль над такими брендами, як Orangina, Oasis, Schweppes, пише газета "Дело".
Сума угоди не розголошується, проте аналітики оцінюють її в 3,8 млрд. доларів.
Як відомо, в Україні Orangina Schweppes володіє київським виробником солодкої газованої води ТМ "Росинка", якого вона придбала в 2007 році.
За прогнозами аналітиків, ця угода посилить конкуренцію на українському ринку. Проте відчути це українці зможуть не раніше ніж через рік.
Зараз четвірка лідерів продажів ринку стабільна: ТМ Coca-Cola, ТМ "Біола", ТМ "Живчик", ТМ Fanta.
Але тільки в 2009 році ринок газованої води поповнився відразу двома сильними гравцями - "Сандорою" (ТМ "ФруТонус", Pepsi і 7Up) і "Вітмарк-Україна" (випустила ТМ Jaffa Spring).