Телеканал Хорошковського змінює бренд

Вівторок, 27 жовтня 2009, 09:31

Телеканал "Мегаспорт" починає ребрендинг для розширення аудиторії.

Про це говориться в повідомленні PR-служби медіагрупи "Інтер", передає агентство "Інтерфакс-Україна".

"Телеканал "Мегаспорт" стане більш екстремальним, розважальним, ми хочемо показати спорт не тільки в його класичному вигляді, але і запропонувати інші яскраві, видовищні змагальні формати", - сказав керівник проекту з ребрендингу Олександр Кравцов.

Частина співробітників "Мегаспорт" залишається працювати на каналі, а іншій частині будуть запропоновані нові можливості в рамках медіа-групи "Інтер".

Тим, хто не знайде себе в проектах медіагрупи, буде запропонована компенсація відповідно до чинного законодавства України, наголошується в повідомленні.

Ребрендинг телеканалу "Мегаспорт" буде завершено до нового телевізійного сезону, навесні 2010 року.

ТК "Мегаспорт" входить до медіа-холдингу Валерія Хорошковського UA Inter Media Group. Телеканал отримав ліцензію на ефірне загальнонаціональне мовлення 2004 року.