Українська правда

Криза допоможе розширити ринок інтернет-продажів в Україні

26 вересня 2009, 10:43

У 2010 році зростання обсягу інтернет-продажів може досягти 40-60%.

Про це на прес-конференції в Києві повідомила співзасновник інтернет-компанії Timetoshop Марія Бех, передає агентство "УНІАН".

За її словами, за останні чотири "докризові" роки західний ринок інтернет-продажів продемонстрував зростання у 2 рази. При цьому криза практично не вплинула на цей сегмент торгівлі, а в деяких країнах у період економічного спаду відмічене зростання інтернет-продажів.

"У Великій Британії продажі у період кризи стрімко зросли, і на сьогодні, порівняно з докризовим роком, зростання становило 38%. Це говорить про те, що люди у пошуках низьких цін і з метою економії свого дорогоцінного часу все частіше і частіше звертаються в Інтернет, і купують там. Виробляється довіра, і вже зараз компанії починають зміцнювати свій статус на ринку", - зазначила Бех.

Що стосується українського інтернет-рітейлу, то, традиційно, цей сегмент, у зв`язку з невисоким показником поширення Інтернету, в розвитку спізнюється, проте вже на 2010 рік експерти прогнозують бум у цьому секторі торгівлі, і пов`язують його з кризою.

"Процес пішов, і криза зіграла в цьому дуже важливу роль. Значна частина підприємців малого і середнього бізнесу - до 35% - у поточному році вимушені були у зв`язку із кризою закрити свої фізичні магазини, і шукати нові ринки збуту, зокрема перешли в електронний формат. Як зазначають експерти, у 2010 році прогнозується бум на українському ринку інтернет-продажів у зв`язку з високою інфляцією, нестабільністю курсу гривні і падінням платоспроможності споживачів. У зв`язку з цим, оборот інтернет-індустрії може збільшитися на 40-60% порівняно з 2008 роком", - додала вона.

За словами Бех, обсяг інтернет-продажів в Україні у 2008 році у грошовому вираженні становив 300 млн. грн.