На "Авіанті" вірять, що "чорні дні" позаду, і обіцяють серійний АН
До кінця цього року літак АН-148 буде запущений у серійне виробництво.
Про це заявив виконуючий обов'язки гендиректора Київського державного авіазаводу "Авіант" Микола Підгребельний.
"Ми вживатимемо усіх необхідних заходів для цього", - сказав він.
За словами Підгребельного, ця упевненість з'явилася після приєднання "Авіанта" до АНТК ім. Антонова та вливання коштів від держави.
"Якби не втручання уряду та Мінпромполітики, завод на кілька місяців закрився б", - наголосив він.
За словами в.о. гендиректора, ці заходи дозволили заводу почати виплатуи кредитів та заборгованості із заробітної плати. Зокрема, уже виплачено 317 млн. гривень кредитів.
Підгребельний повідомив, що до недавнього часу завод був на грані банкрутства, майно було закладене банкам, а інколи і перезакледене.
"Зараз на заводі працює комісія КРУ, яка фіксує факти розкрадання майна на мільйони гривень", - повідомив він.
За словами Підгребельного, колишнім керівництвом була організована кишенькова гривня, через яку були прокачані близько 53 млн. гривень.
"Зараз ми вживаємо екстрених заходів із стабілізації ситуації на заводі", - наголосив він.
Як повідомлялося, у липні уряд вирішив реорганізувати Київський державний авіаційний завод "Авіант" шляхом його приєднання до авіаційного науково-технічного комплексу (АНТК) ім. Антонова.
Реорганізація "Авіанта" має забезпечити поновлення серійного виробництва літаків на авіазаводі, відновити позиції підприємства на світовому авіабудівному ринку, підвищити ефективність використання держмайна й обсяги надходження коштів до держбюджету.
18 липня Кабінет міністрів дозволив Київському авіаційному заводу "Авіант" випустити облігації на суму 858 млн. гривень.