Тендер щодо каналу Дунай-Чорне море лишився на плаву
Міністерство економіки визнало дійсними результати проведеного ДП "Дельта-Лоцман" тендеру на будівництво дамби на каналі Дунай-Чорне море, які оскаржували учасники, котрі програли в ньому.
Про це у вівторок заявив міністр економіки Богдан Данилишин, пише газета "Комерсант-Україна".
За його словами, міністерство проаналізувало претензії компаній, які оскаржували результати тендеру з вибору підрядника для будівництва дамби на судноплавній каналі Дунай-Чорне море, необхідної для його повноцінної експлуатації та функціонування.
"Всі рішення тендерного комітету були прийняті у відповідності з чинним законодавством", - підкреслив міністр.
Президент "Дельта-Лоцман" Олександр Голодницький заявив, що визнання тендера законним дозволило компанії почати будівництво каналу.
"Роботи почнуться вже на цьому тижні. Але, крім розширення каналу, залишається ще ряд проблем, пов'язаних з будівництвом та розширенням портів, а також відновленням інфраструктури, яка фактично зруйнована", - відзначив він.
Як відомо, тендер на вибір підрядника оператор судноплавного каналу - держпідприємство "Дельта-Лоцман" - оголосив у квітні 2009 року.
Тендерну пропозицію на участь у ньому подали десять компаній, але до торгів були допущені тільки два претенденти: ТОВ "Спецдорстройтехніка" та ПП "Азовмех", оскільки інші не відповідали кваліфікаційним та іншим вимогам та положенням тендерної документації.
12 червня був оголошений переможець тендеру - "Спецдорстройтехніка", що стало предметом скарги ТОВ "Віадукт" та інших компаній.
Після визнання дій "Дельта-Лоцман" правомірними був укладений контракт на суму 96,98 млн. гривень. Підрядник зобов'язався виконати весь обсяг робіт за 130 днів.
Після оголошення результатів тендеру будівельні компанії ТОВ "Віадукт", ТОВ "Євролюкс-С" та ПП "Азовмех" направили до Мінекономіки звернення з вимогою переглянути результати тендера і скасувати їх.