Шість закордонних ритейлерів хочуть на ринок України
Роздрібні мережі Kaufland (Німеччина), Tesco (Великобританія), Wal-Mart (США), Carrefour, Castorama (обидві - Франція), LIDL (Німеччина) цікавляться ринком ритейлу України.
Про це повідомила старший консультант зі стратегічного консалтингу та оцінки українського представництва міжнародної консалтингової компанії в сфері комерційної нерухомості CB Richard Ellis Марина Крестініна під час Третього щорічного міжнародного RETAIL FORUM'09.
Вона зазначила, що наявність у більшості українських ритейлерів фінансових труднощів сприяє виходу зарубіжних ритейлерів на ринок України.
"Інтерес зберігається. Зараз кризова ситуація дає непогані можливості із завоювання частки ринку та виходу на ринок. Мова йде про те, що можна купити усталену локальну мережу, що стало можливим завдяки тому, що більшість наших вітчизняних мереж потерпають від серйозних фінансових труднощів", - відзначила вона, повідомляє Інтерфакс-Україна.
При цьому Крестініна зазначила, що найбільше увагу українському ринку ритейлу приділяють європейські та азійські ритейлери.
На її думку, в період кризи найбільш затребуваним форматом ритейла є "жорсткі" дискаунтери, однак замість них в Україні представлені економічні супермаркети.
Крім того, найбільшим попитом користуються fashion retail, орієнтований на mass-murket, а також сегменти фаст-фудів і демократичних кафе.