На рекламу Євро-2012 дали 15 мільйонів
Держкомтелерадіо отримав 15 мільйонів гривень на забезпечення інформаційної підтримки підготовки України до Євро 2012 у засобах масової інформації, в тому числі закордонни
Про це повідомив у конференції на "Українській правді" міністр сім'ї, молоді і спорту Юрій Павленко.
Відповідаючи на питання читача, коли ж почнеться реклама України як господаря Євро-2012 у закордонних ЗМІ, міністр зауважив, що це неможливо поки не буде "чіткого рішення УЄФА про приймаючі міста в обох країнах".
"Як тільки будуть названі міста поіменно - будуть визначені усі стадіони, готелі, інфраструктура в системі Євро 2012. Реклама країни буде пов'язана з пооб'єктною презентацією, через інфраструктуру розміщення, а також з історією приймаючих міст", - зазначив Павленко.
"Відповідальним за це питання визначено Державний комітет телебачення та радіомовлення. У його розпорядженні 15 млн гривень на забезпечення інформаційної підтримки підготовки України до Євро 2012 у засобах масової інформації, в тому числі закордонних", - повідомив міністр.