Українська інтернет-аудиторія продовжує зростати
У лютому розмір української інтернет-аудиторії, що визначаэться за кількістю унікальних користувачів, котрі зробили більше 1 перегляду сторінки за місяць, і користувачів, які переглядали сторінки цього й минулого місяця, збільшився на 5,1% до 10,945 млн. чоловік.
Про це йдеться у звіті компанії Bigmir-Internet (bigmir-internet.com.ua), повідомляє агентство "Українські новини".
Середня тижнева аудиторія українського Інтернету в лютому становила 5,399 млн. чоловік, збільшившись на 14,2% порівняно з січнем.
Середньодобова аудиторія становила 2,244 млн. чоловік, збільшившись на 19,2%.
Середній час, проведений на сайтах українськими користувачами, становив 3,57 хвилини, збільшившись на 0,6% порівняно з січнем.
Загальний час, проведений на сайтах українськими користувачами в Інтернеті в лютому, зменшився на 3,8% до 4,029 млрд. хвилин.
Географічним лідером за числом користувачів, як і раніше, є Київ, займаючи в лютому 58,93% від загальної кількості користувачів.
Кількість користувачів із інших великих міст і регіонів (Одеса, Дніпропетровськ, Донецьк, Харків, Львів, Крим, Полтава) становила 29,18%, з інших регіонів - 11,26%.
Найменше відвідувачів Інтернету в лютому було в Житомирській і Волинській областях - по 0,17% й 0,19% відповідно.
Серед розвідувачів, з яких здійснювалися переходи на українські сайти, лідером у лютому залишився google.com.
Переходи із цієї пошукової системи становили 72,42%, з Yandex - 17,79%.
У рейтингу пошукових запитів у січні лідирували слова "новини", "погода", "робота в Києві" (перші 3 місця відповідно.
У січні українська інтернет-аудиторія збільшилася на 0,6% до 10,4 млн. чоловік.