Мобільним операторам не вистачає ресурсів
Додаткові послуги приносять мобільним операторам сотні мільйонів, але на для нових сервісів не вистачає ресурсів. .
Темпи зростання, що намітилася за послугою додаткових послуг (VAS - value added services) зменшують оберти, пише видання "Дело".
На освоєння принципово нових сервісів не вистачає швидкості передачі даних. Ситуацію може врятувати якнайшвидше освоєння зв'язку 3G.
Держава вчергове оголосила про початок прийому заявок на участь в тендері на довгоочікувану ліцензію.
А поки оператори роблять ставку на SMS, хоча цей сегмент вже насичений. Але оператори придумали новий спосіб "SMS-відродження" - рекламу, зокрема в мобільному інтернеті.
За даними експертів, 2008 року обсяг ринку реклами в мобільному інтернеті складе близько 200 тис. дол. Це означає, що рекламодавці мають новий і практично незасвоєний в Україні канал для просування своїх товарів і послуг.
Стабільний прибуток ще якийсь час буде приносити також вичерпав можливості технічного розвитку WAP.
Розміри виручки за сегментами не завжди однакові, вони можуть мати сезонність. Наприклад, піки SMS- і MMS-активності приходяться на 8 березня, новорічні, різдвяні й інші свята, розповідає керівник служби по продуктах Beeline Тимофій Щеголєв.
Існує і залежність від операторської активності в частині проведення маркетингових ініціатив, націлених на залучення нових користувачів і стимулювання існуючих абонентів.
На споживання додаткових послуг безпосередній вплив має платоспроможний попит, якість послуг і покриття мережі. Є достатня кількість споживачів на цю послугу.
Минулого року лідери українського ринку "Київ стар" і МТС закінчили з часткою VAS-послуг у загальному виторзі 8% і 15% відповідно. Цього року кожен оператор впевнений, що до цієї цифри додасться ще 2-3 пункти.
Хоча в цілому в 2009 році експерти прогнозують уповільнення темпів зростання надання додаткових послуг унаслідок стагнації економіки. Але плани з розвитку VAS-сервисов коректуватися не будуть, говорять оператори.