Чеські рекламісти виходять на український ринок
На вітчизняному рекламному ринку з'явився ще один європейський гравець: медіа-група POS Media Europe з центральним офісом у Празі.
Ця група спеціалізується на розміщенні реклами в місцях продажу й ії зацікавили українські супермаркети, повідомляє видання "Экономические известия".
В Україні компанія починає працювати під назвою POS Media Ukraine.
Стартом завоювання європейцями вітчизняних торговельних майданчиків стане одна з європейських мереж супермаркетів, переговори з якою, за словами директора з продажів POS Media Europe Хелени Хайкової, "перейшли до завершальної стадії". Сума контракту не розголошується.
Якщо декілька років назад іноземні медійні й рекламні корпорації виявляли інтерес, в основному, до вітчизняного ATL-сегмента (ТВ, преса, зовнішня реклама, радіо, Інтернет), то останнім часом явно простежується тенденція зацікавленості українським BTL-сектором.
Розвитку даного виду реклами, орієнтованої на спонтанний порив споживача спробувати той чи інший товар, сприяє не менш стрімкий розвиток вітчизняного рітейлу й збільшення кількості супермаркетів.
Фахівці відзначають усе більшу зацікавленість рекламодавців (особливо FMCG-компаній) у використанні POS-матеріалів.
Про це свідчить і щорічне зростання обсягів POS-сегмента: за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, 2007 року обсяг POS-матеріалів під промо склав 45 млн. дол., прогноз на 2008 рік - 55 млн. дол., тобто приріст складе 22%.