"Олейна" знайшла шлях до слави
Компанія Bunge домоглася визнання Держдепартаментом інтелектуальної власності торговельної марки "Олейна", під якою компанія виробляє соняшникову олію на Дніпропетровському маслоекстракційному заводі (ДМЕЗ), загальновідомою.
Тепер вона має високі шанси домогтися в суді скасування реєстрації марки "Олейна" на ім'я міноритарія ДМЕЗ Сергія Янченка, повідомляє видання "Комерсант-Україна".
Для цього Bunge необхідно довести в суді, що вона першою почала використовувати цю ТМ в Україні.
Колегія апеляційної палати Держдепартаменту інтелектуальної власності задовольнила заяву дочірньої компанії Bunge - Oleina S.A., визнавши торговельну марку "Олейна" загальновідомою станом на 31 грудня 2003 року, зазначено в повідомленні компанії.
"Якщо марка визнана загальновідомою, компанія може одержати право на її використання, якщо доведе, що ТМ "Олейна" протягом тривалого періоду випускалася компанією і з нею асоціюється", - пояснив керуючий партнер компанії "Волков і партнери" Олексій Волков.
За його словами, в такий спосіб компанії захищають свої права, якщо конкуренти намагаються закріпити за собою ексклюзивні права на марки, що використовуються декількома учасниками ринку.
Торговельний знак "Олейна" зареєстрований на ім'я компанії Oleina S.A. (Швейцарія). 19 червня 1996 року йому було присвоєно класи 29 і 30 Міжнародної класифікації товарів і послуг.
Соняшникова олія ТМ "Олейна" виробляється на ДМЕЗ з 1998 року. За даними, частка цієї ТМ у роздрібній торгівлі становить десь 28% у натуральному вираженні. Обсяг ринку фасованої соняшникової олії 2007 року склав 308,75 тис. т на суму близько 620 млн. дол. на рік.