"Український Медіа Холдинг" вийшов в Yahoo!
Російська компанія "СУП" передала права на продаж реклами для української аудиторії на сайтах Yahoo! і Last.fm."Українському Медіа Холдингу".
Експерти говорять, що хоча, з погляду реклами, ці ресурси поки не приносять високих доходів, однак, безперечно, є перспективним напрямком, повідомляє видання "Комерсант - Україна".
"Український Медіа Холдинг" об'єднує 83 медіапроекти в сегментах преси, радіо та інтернету в Україні, Росії, Казахстані й Білорусії. Серед найбільш відомих видань - "Телетиждень", "Комсомольська правда в Україні", "Аргументи та факти в Україні", "Фокус". Виторг у 2007 році cклав 108,7 млн. дол. Прогнозований виторг на цей рік - понад 153 млн. дол.
Керівник департаменту нових медіа УМХ Віталій Гордуз розповів, що власник Live Journal російська компанія "СУП" передала холдингу права ексклюзивного продавця реклами в пошуковій системі Yahoo! і британській соціальній мережі Last.fm для української аудиторії.
Відповідний договір був підписаний учора. "Ми є партнерами "СУП" і працюємо за комісійні", - відзначив пан Гордуз.
Директор із стратегічного розвитку "СУП" Едуард Шендерович розповів, що сайти приносять гроші, але в компанії прекрасно розуміють, що для виходу на локальний ринок необхідний партнер.
За словами пана Гордуза, найвища ціна на рекламу складе 33 грн. за 1000 показів на yahoo.com і 120 грн. за 1000 показів на Last.fm.
Last.fm - британська соціальна мережа, що формує уявлення про масові переваги, оцінюючи музичний профіль кожного користувача для того, щоб надавати адаптовані під нього рекомендації, зводити разом тих, що володіють схожими смаками, створювати персональні радіостанції.
Пошуковик Yahoo! був відкритий в 1994 студентами Девідом Філом і Джеррі Янгом. Зараз Yahoo! стала найбільшою у світі онлайновою мережею, що надає свої послуги більше, ніж 500 млн. користувачів по всьому світові.