Сектор роздрібної торгівлі в Україні буде зростати
Протягом найближчих двох років в Україні буде спостерігатися подальше зростання сектора роздрібної торгівлі.
Плани розвитку девелоперскої компанії "Караван" дають підстави думати, що її ринкова частка в регіонах буде поступово збільшуватися, а позиції на ринку зміцнюватись, вважають аналітики компанії Foyil Securities.
"Незважаючи на все ще недостатню ліквідність на українському ринку облігацій і високі інфляційні очікування, що негативно позначаються на котируваннях облігацій, ми вважаємо купонну ставку емісії на рівні 20% привабливою для інвесторів", - повідомив Володимир Габріелян, аналітик компанії Foyil Securities.
"Судячи з результатів діяльності й високої платоспроможності компанії, випуск облігацій повинен торгуватися за номінальною вартістю, що відповідає прибутковості до погашення за ціною покупки на рівні 19, 5-20,5%", - додав він.
За інформацією студії дослідження роздрібного ринку RetailStudio, у 2007 році за темпом зросту компанія обігнала своїх основних конкурентів, зокрема Fozzy Group (ТМ «Сільпо»), «Фуршет» (ТМ «Фуршет») і « Квіза-Трейд» (ТМ «Велика Кишеня») на 26%, 32% і 49% відповідно.
На цей момент «Караван» володіє чотирма торговими центрами в Україні і перебуває серед лідерів на ринку роздрібної торгівлі.
Нагадаємо, «Караван» - оператор одного з найбільших українських гіпермаркетів. Нещодавно компанія розпочала розміщувати свої облігації на біржі «Перспектива» (Дніпропетровськ). Обсяг емісії становить 130 млн. грн., а номінал акції - 1 000 грн.