Бренди найбільших мереж супермаркетів України оцінюються в 1,4 млрд дол
25 червня 2008, 13:25
Вартість брендів семи найбільших мереж супермаркетів України оцінюється в 1,402 млрд дол.
Як повідомляє "Інтерфакс Україна" з посиланням на Всеукраїнську рейтингову програму "Гвардія" за 2008 рік, у трійку лідерів увійшли компанії з вартістю бренда понад 200 млн дол: корпорація Fozzy Group із вартістю бренда 487,317 млн дол, ТОВ "Квіза Трейд" (329,504 млн дол), ЗАТ "Фуршет" (241,834 млн дол). Всі представляють Київ.
За лідерами у рейтингу розташувалися три регіональні мережі і одна столична: ТОВ " Атб-Маркет" (Дніпропетровськ, 138,156 млн дол), ТОВ "Торговий дім "Амстор" (Донецьк, 71,769 млн дол), ТОВ "ЕКО" (Київ, 70,477 млн дол), ТОВ "Торговельна компанія "Інтермаркет" (Львів, 63,748 млн дол).