Тимошенко через скарги викликала на "килим" голову Ощадбанку
Прем’єр Юлія Тимошенко вимагає від керівництва Ощадбанку побудувати роботу з виплат компенсацій таким чином, аби вона не викликала нарікань із боку громадян.
Про це вона сказала під час розмови з головою правління Ощадбанку Анатолієм Гулеєм, повідомляє прес-служба Кабміну у п’ятницю.
Прем’єр висловила занепокоєння численними скаргами, які надходять із регіонів країни щодо черг у місцевих філіях Ощадбанку та незадовільної роботи "гарячих" телефонних ліній, відкритих установами Ощадбанку на місцях.
Також, за інформацію Тимошенко, люди скаржаться на відсутність достатньої інформації у консультантів регіональних філій Ощадбанку щодо порядку реєстрації вкладників та механізмів повернення заощаджень.
Вона доручила Анатолію Гулею вжити додаткових організаційних заходів із метою нормалізації ситуації у місцевих філіях Ощадбанку.
Прем’єр ще раз попросила довести до відома всіх вкладників інформацію про те, що перереєстрація не обмежена в часі, що зареєструватися і отримати першу тисячу гривень на одну особу можна буде у будь-який час протягом року, не створюючи ажіотажу та черг у відділеннях Ощадбанку.