Київ планує виділити півмільярда гривень на поліпшення інвестклімату
Для збалансованого економічного та соціального розвитку міста Київміськадміністрація ініціювала створення сприятливого клімату для поширення інвестиційної діяльності.
Про це повідомили в прес-службі КМДА.
Інвестиційні конкурси проводяться такими напрямками інвестиційних проектів, як будівництво житлових, офісних, готельних, торгово-розважальних комплексів; будівництво спортивних та фізкультурно-оздоровчих закладів; реконструкція площ, будівництво підземних паркінгів із включенням інвестиційних об'єктів; накриття відкритих частин ліній метрополітену з будівництвом торгово-розважальних, офісних комплексів та об'єктів соціальної інфраструктури; реконструкція автошляхів тощо.
"За 9 місяців 2007 року до цільового фонду міського бюджету залучено близько 205 млн грн на розвиток соціальної та інженерно-транспортної мережі міста. Цього року ми запустили потужні інвестиційні проекти: будівництво накриття відкритої частини Святошинсько-Броварської лінії метрополітену; облаштування урочищ Покал та Бичок, де передбачено будівництво офісних приміщень, готельних комплексів, спортивно-оздоровчих та ресторанних комплексів, виставкових приміщень, автостоянок і зелених зон; будівництво ТЕЦ на відновлювальному паливі та торговельно-розважальних комплексів із закладами громадського харчування вздовж проспекту Бажана біля станцій метро "Осокорки", "Позняки" та "Харківська", - розповів перший заступниа голови КМДА Денис Басс.
Наступного року цільовий фонд міського бюджету становитиме близько 500 млн грн. У перспективі - інвестиційні проекти реконструкції Бортницької станції аерації, реконструкції Львівської, Харківської, Поштової, Московської, Либідської, Ленінградської площ та площі Тараса Шевченка.
Після реконструкції тут мають з'явитися офісні та торговельні приміщення, заклади громадського харчування, підземні переходи паркінги тощо.
Серед майбутніх інвестиційних проектів - також будівництво тунельного переходу через Дніпро від станції метро "Лівобережна" до пл. Перемоги. Це дасть можливість поєднати правобережну та лівобережну частини міста і зменшити навантаження на міст Метро та рух транзитного транспорту через центральну частину столиці.
Також протягом 2008-2011 років планується будівництво підземних паркінгів у Голосіївському, Дарницькому, Печерському, Подільському, Солом'янському та Шевченківському районах Києва.