Польська PKN Orlen не поспішає виходити на український ринок
Найбільший паливний концерн Польщі компанія PKN Orlen може вийти на роздрібний ринок нафтопродуктів України не раніше 2009 року.
Про це повідомила прес-служба компанії.
PKN Orlen поки не має конкретних планів щодо українського ринку, які можуть бути реалізовані найближчим часом.
У компанії зазначили, що підготовка виходу на новий ринок вимагає багато зусиль і займає чимало часу.
"Це (вихід в Україну) - точно не перспектива 2008 року", - сказав співрозмовник агентства.
У компанії зазначили, що ринок України цікавий для компанії, у тому числі у зв'язку з обмеженими можливостями розвитку на польському ринку.
У компанії не уточнили можливі обсяги інвестицій для виходу в Україну, оскільки ще не готовий конкретний план.
Відповідно до річного рапорту PKN Orlen, в 2006 році компанія збільшила дохід на 22% - до 13,559 млрд євро, загальні активи - на 26% - до 11,855 млрд євро.
Водночас чистий прибуток концерну скоротився на 56%, приблизно до 540 млн євро.
У третьому кварталі поточного року дохід компанії зріс на 14% - до 4,795 млрд євро, прибуток до оподаткування (EBIDTA) скоротився на 15% - до майже 400 млн євро.
Відповідно до повідомлення компанії, PKN Orlen управляє 7 нафтопереробними заводами у Польщі, Чехії й Литві, здатними переробляти 31,5 млн тонн нафти щорічно.
Компанія на початок 2007 року управляла близько 2 800 заправками у Польщі, Чехії, Німеччині й Литві, 1400 з яких належать Orlen.
Відповідно до рапорту компанії, у 2006 році продажі в роздрібній мережі зросли на 7% - до 461 млн євро.
Компанія на кінець минулого року займала 40% польського роздрібного ринку, 11,8% чеського, 2,5% німецького.
У Литві Orlen мав 27 АЗС.
Orlen хоче збільшити прибуток до оподатковування в 2009 році до 2,7 млрд євро.
Як повідомлялося, PKN Orlen вивчає можливість виходу на роздрібний ринок нафтопродуктів України.