Українська правда

В Україні продаж нових легкових автомобілів зріс на 70%

12 листопада 2007, 17:07

Продаж нових легкових автомобілів в Україні в жовтні 2007 року зріс на 70% порівняно з жовтнем 2006 року - до 57 тис. одиниць, повідомляє інформаційно-аналітична група "AUTO-Consulting".

Цей показник на 14% перевищив показник досить успішного вересня, коли було продано близько 50 тис. нових легкових автомобілів, - констатують аналітики групи.

"Такі надрезультати дозволяють говорити про якісно новий етап авторинку - дилери впритул підійшли до планки 60 тис. на місяць, яку зможуть узяти ще в 2007 році", - вважають у групі.

У жовтні лідерство на ринку зберіг ВАЗ - минулого місяця його дилери продали майже на 3 тис. автомобілів більше, ніж у жовтні-2006 і зайняли 26,4% усіх продажів.

Марка "Daewoo" займає друге місце за кількістю проданих авто, "Chevrolet" із часткою ринку 8,5% - третє. ЗАЗ, позиції якого після втрати "Таврії" дозволяють утримувати продаж  завдяки "Lanos" 1,4, - іде четвертим, а в "Mitsubishi", дилери якого в жовтні запропонували нову модифікацію "Outlander XL" - 2,4 - п’яте місце.

Сенсацією жовтня, за оцінкою аналітиків, стали продажі "Hyundai" та "KIA", які разом зайняли 9% ринку, випередивши "Toyota" і "Chery".

На думку "AUTO-Consulting", таке динамічне зростання продажів "Hyundai" та "KIA" стало можливим завдяки оптимізації постачань, грамотним маркетинговим акціям і цілеспрямованій рекламі.

Разом із тим "Toyota" зайняла тільки дев’яту позицію, не продемонструвавши динаміки в жовтні. Причин цьому, на думку фахівців "AUTO-Consulting", кілька: по-перше, несприятливий курс євро стримував продажі офіційних машин, по-друге, в жовтні були зупинені схеми ввезення "сірих"  машин "Toyota".

Останньою в ТОП-10 у жовтні опинилася "Skoda", на продажі якої також позначився високий курс євро. Проте жовтневий приріст продажу дозволив чеським автомобілям утриматися в групі лідерів.

Аналітики також зазначають, що в жовтні планку в 1000 легкових автомобілів подолали вже 13 брендів - окрім перелічених вище, це "Nissan", "Opel" і "Volkswagen". У сегменті преміум, як і раніше, лідирує "Lexus".

Як повідомлялося, на українському ринку кількість машин преміум-класу пропорційно більша, ніж в інших країнах.

"Інтерфакс-Україна"