Передплатна преса подорожчає
Державне підприємство поштового зв’язку "Укрпошта" з 13 жовтня збільшує тарифи на прийом і доставку українських передплатних періодичних друкованих видань, з метою наблизити їх до рівня собівартості.
Про це повідомила прес-служба "Укрпошти", інформують "Українські новини".
Також введення нових тарифів дасть змогу скоротити збитки держпідприємств, які поширюють періодичні передплачені видання.
Зокрема, тарифи збільшені на рівень індексу інфляції протягом 2001-2006 років, що становить 1,57, у результаті чого вартість передоплати видань у середньому збільшиться на 10%.
При це собівартість послуги прийому й доставки передплачених видань у середньому буде покрито на 73%.
Чинні тарифи на ці послуги було розраховано за фактичним даними держпідприємств поштового зв'язку 2000 року без врахування рентабельності й вони діють із 2001 року.
Як відомо, обсяг підписки на друковані засоби масової інформації на 2007 рік через структурні підрозділи компанії "Укрпошта" скоротився на 25,1%, або на 5,686 млн. екземплярів до 17 млн. екземплярів порівняно з 2006 роком.
2006 рік "Укрпошта", що є монополістом поштового зв'язку в Україні, закінчила з чистим прибутком 23 млн. гривень, збільшивши чистий доход на 21,3% до 2,508 млрд. гривень порівняно з 2005.
Раніше повідомлялось про передбачуване зростання цін на продукти харчування, зокрема на рослинну олію, яйця, хліб тощо.