Компанія Парцхаладзе інвестувала у ребрендинг 120 тис. євро

Середа, 19 вересня 2007, 15:30

Компанія "ХХІ століття" (Київ) інвестувала в ребрендинг (запуск нового бренду) 120 тис. євро.

Про це журналістам повідомив директор із корпоративних комунікацій Дмитро Васильєв.

"Розробку оновленого бренду компанії здійснила відома британська компанія SCG London, він обійшовся нам в 120 тис. євро", - сказав він.

Зі слів голови ради директорів компанії Льва Парцхаладзе, компанія вирішила змінити старий бренд на більш сучасний.

Назва компанії залишилась тією ж.

Також у рамках ребрендингу "ХХІ століття" змінив свій сайт, зробивши його більш інформативним з метою максимального інформування інвесторів.

Зокрема, зараз на сайті можна буде переглянути фінансові показники й стратегію росту компанії.

Як повідомлялося, в 2005 "XXI століття" продала 35% своїх акцій на Лондонській фондовій біржі за 139 млн. доларів.

"XXI століття" - одна із провідних девелоперських компаній.

Проектний портфель компанії включає всі види комерційної нерухомості.

"Українські новини"