Американські споживачі втрачають довіру
Індекс довіри споживачів у США, який вираховують ABC News і The Washington Post, знизився за минулий тиждень, переважно через слабкі статистичні показники національної економіки.
Індекс ABC News/Washington Post за тиждень, що завершився 12 серпня, опустився до мінус 11 пунктів із мінус дев’яти тижнем раніше.
Значення індексу змінюється від мінус 100 до плюс 100, а середній показник за 2007 рік складає мінус шість пунктів.
Кількість людей, які позитивно оцінюють національну економіку, знизилася на три процентні пункти до 37%.
Кількість тих, хто позитивно оцінює своє фінансове становище, за минулий тиждень зросла на один процентний пункт до 58%.
Кількість людей, що позитивно оцінюють купівельний клімат, залишилася на колишньому рівні в 39%.
Споживча довіра вважається барометром споживчих витрат, які складають дві третини економіки США. Проте економісти зазначають, що споживачі не завжди чинять так, як заявляють, відповідаючи на запитання дослідження.
Індекс ABC/Washington Post вираховується на основі опитування близько 1.000 респондентів. Ступінь погрішності складає плюс-мінус три процентні пункти.
Корреспондент.нет з посиланням на Reuters