Українська правда

Позбавлені сертифікату авіалінії виправдуються за інцидент із Яценюком

27 липня 2007, 11:56

Керівництво компанії "Українсько-Середземноморські авіалінії" (UMAir) вважає, що двигун літака Ту-134, який летів з аеропорту Приштини в київський аеропорт "Бориспіль" 3 липня, на борту якого перебував міністр закордонних справ Арсеній Яценюк, заглох унаслідок виробничого браку.

"Екіпаж двигун вимкнув, і його дії були абсолютно правильними: згодом була виявлена наявність стружки в олії лівої силової установки", - повідомив радник президента UMAir Микола Марченко на прес-конференції в четвер у Києві.

При цьому він відзначив, що літаком керував пілот "з великим досвідом перевезення перших осіб". "За увесь час його роботи в нього було три подібних випадки, результат кожного з яких був удалим", - сказав Марченко.

Як повідомлялося з посиланням на міністра з питань надзвичайних ситуацій Нестора Шуфрича, 3 липня на літаку Яценюка під час перельоту з аеропорту Приштини виникла позаштатна ситуація. Він тоді не уточнив, що конкретно сталося, однак відзначив, що дана ситуація вимагала втручання підрозділів МНС.

Шуфрич також повідомив, що більш конкретна інформація і висновки будуть зроблені по завершенню роботи відповідної державної комісії.

Крім того, міністр підкреслив, що, за попередніми даними, дії екіпажа Ту-134 були професійними, завдяки чому літак благополучно приземлилася в "Борисполі".

Як сказав Арсенюк в інтерв'ю "Галицьким контрактам", "мене порадував власник UMAir, що подзвонив і пояснив, що аварія - це штатна ситуація. А я у відповідь порадив йому не літати на його літаках".

"Це перший і, сподіваюся, останній рейс, коли я полетів чартером за гроші міністерства. Краще літати рейсовими літаками в економ-класі, однак є країни, з якими немає прямого авіасполучення", - додав міністр.

Як повідомлялося, Державіаадміністрація України призупинила дію сертифіката UMAir. Авіакомпанія оскаржила це рішення в судовому порядку.

ТОВ " Українсько-Середземноморські авіалінії" створено в 1999 році. З квітня 2000 року компанія виконує регулярні і чартерні рейси, у тому числі, у Ліван, Єгипет, Словенію, Італію, Іспанію, Хорватію, Великобританію, Туреччину, Болгарію, Грецію.

UMAir - перший український експлуатант літаків Airbus Industrie.

У 2006 році компанія перевезла 500 тис. пасажирів, у 2007-му розраховує збільшити цей показник до 600 тис.

"Інтерфакс-Україна"