Глава МТС-Україна називає українців упертими
Компанія МТС не має наміру розкривати секрет вартості ребрендингу мобільного оператора UMC, що змінює свою назву на МТС- Україна.
Про це заявив генеральний директор МТС-Україна Павло Павловський, дорікнувши українських журналістів у надмірній цікавості, пише Новый Регион.
"Мене запитували, що нового я для себе відкрив в Україні. Упертість - одна з національних особливостей України. Я з такою же впертістю відповім: не скажу я вам, скільки коштує", - заявив Павловський у відповідь на прохання репортерів назвати суму, у яку МТС обійшовся ребрендинг UMC.
Сьогодні ж керівники компанії МТС- Україна (до 25 липня - UMC) представили нові тарифні плани.
За словами генерального директора компанії Павла Павловського, "основна ідея нових тарифів - стимулювати користування мобільним зв'язком МТС- Україна.Компанія представила чотири нових тарифи: Перший, Вільний, МТС безлімітний і МТС безлімітний легкий.