АМКУ: Рудьковський забагато хоче від перевізників
Антимонопольний комітет України вважає необґрунтовано завищеними запропоновані постановою Кабінету міністрів розміри плати за видачу ліцензій на автоперевезення пасажирів та вантажів.
Про це повідомила прес-служба АМКУ.
Як зазначає прес-служба, АМКУ вимагає обґрунтування до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення зміни до постанови КМУ від 29.10.2000 р. №1775 "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу", підготовленого Міністерством транспорту та зв’язку.
За висновками АМКУ, цим документом передбачено підвищення в 10 разів — з 20 до 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян розміру плати за видачу ліцензій на провадження діяльності з надання послуг з автоперевезення пасажирів і вантажів терміном на 5 років. Таким чином, вартість цієї послуги зросте з 340 грн. до 3400 грн.
Водночас, як зазначають в АМКУ, Мінтрансзв’язку пропонує ввести плату за ліцензійну картку на кожний автотранспортний засіб, яка додається до ліцензії. Її вартість складатиме 5 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, тобто 85 грн. При цьому, раніше зазначені картки видавалися безкоштовно.
В АМКУ наголошують, що при цьому МТЗУ не надало до проекту нормативного акту вмотивованих обґрунтувань та економічних розрахунків щодо необхідності збільшення розміру плати за видачу ліцензії.
"Якщо Мінтрансзв’язку і збирається встановити для автоперевізників нову плату за видачу ліцензій та надання ліцензійних карток, то має діяти виключно в правовому полі. Зокрема, надати Антимонопольному комітету відповідні обґрунтування щодо необхідності її введення та впливу на ціноутворення від такого кроку. Адже наразі ситуація складається таким чином, що домагаючись запровадження нової вартості ліцензій у будь-який спосіб, Мінтрансзв’язку не враховує, як це позначиться на стані конкуренції на ринках пасажирських та вантажних автоперевезень", – цитує прес-служба голову АМКУ Олексія Костусєва.