Українські рекламщики протестують проти ребрендингу UMC
У вівторок на круглому столі в Києві виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник заявив, що для багатьох в Україні бренд UMC асоціюється, насамперед, з Україною, тоді як МТС ("Мобільні телесистеми") часто розшифровують найчастіше як "Московські телесистеми".
"Тут говорили про те, чи потрібен у цьому випадку ребрендинг. Вся справа у власниках, а власники в Москві. Я не хочу сказати, що до Москви в Україні упереджене ставлення, але це психологія, це патріотизм, це треба враховувати", - сказав Максим Лазебник.
Директор з маркетингу компанії "МТС-Україна" Василь Лацанич у відповідь заявив, що "якби ми продавали, наприклад, яблука, то їхнє походження мало б для споживача певне значення, але національна приналежність мобільного зв'язку не має зворотної проекції".
За його словами, ніяких схованих проявів "великодержавного шовінізму" у процесі ребрендингу шукати не варто - сама компанія слово "Українська" у назві збереже.
UMC думала про ребрендинг з 2003 року, але не проводила його з тієї причини, що не була до кінця готова. Коли ж прийшов час зміни стратегії, вирішили відзначити це також і зміною "зовнішності".
В тому, що все пройде благополучно, у МТС не сумніваються.
UMC, яка 15 років надає послуги мобільного зв'язку в Україні, уже неодноразово заявляла про плани зміни бренда UMC на МТС.
МТС - найбільший оператор мобільного зв'язку в СНД. Разом зі своїми дочірніми підприємствами компанія обслуговує в РФ, Україні, Білорусії, Узбекистані й Туркменістані більше 77,1 мільйонів абонентів.
Оновлення бренда триватиме близько трьох місяців й обійдеться в 20 мільйонів доларів. Ребрендинг почався в липні 2007 року.