Київрада вирішила заборонити маршруткам зупинятися за вимогою пасажирів
Київська міська рада вирішила ввести фіксовані зупинки на вимогу для маршрутних таксі.
Таке рішення Київрада прийняла на сесії в четвер, повідомляють "Українські новини".
Відповідно до рішення, ці фіксовані зупинки повинні бути обладнані відповідно до правил розміщення й обладнання зупинок міського автомобільного й електротранспорту.
Крім того, Київрада вирішила установити граничну швидкість руху для громадського транспорту, крім таксі, у межах Києва 50 км на годину.
Також Київрада затвердив границі центральної частини міста, у межах яких буде працювати тільки транспорт великої й надвеликої місткості.
Зокрема, межі центральної частини міста визначені площею Лесі Українки, вулицями Кутузова, Цитадельною, Січневого повстання, Грушевського, Володимирським узвозом, Сагайдачного, Контрактовою площею, Межигірською, Нижнім Валом, Глибочицькою, Артема, Чорновола, проспектом і площею Перемоги, вулицями Саксаганського, Комінтерну й Еспланадною.
Таким чином, у цій частині міста повинні використовуватися тролейбуси й автобуси довжиною 12-19 метрів з низьким рівнем підлоги, а автобуси при цьому повинні відповідати нормам екологічної безпеки не нижче "євро-2".
Також Київрада доручила Київській міській державній адміністрації встановити строки поетапного впровадження цієї схеми руху громадського транспорту.
Також міськадміністрація повинна забезпечити облаштування маршрутів маршруток зупинками, показниками зупинок і іншою інформацією, а також маршрути іншого громадського транспорту - знаками обмеження швидкості.
При цьому Київрада рекомендувала Державній автомобільній інспекції в Києві встановити контроль над спостереженням водіями компаній-перевізників всіх цих вимог.
Як відомо, раніше Київміськадміністрація вивчала можливість обмеження швидкості руху маршруток на території міста до 50 км на годину, заборони їм використовувати крайню ліву смугу дороги, і по можливості використовувати тільки крайню праву смугу.
У березні Київрада вирішила використовувати на центральних маршрутах тільки автобуси великої місткості, а їхні двигуни повинні відповідати нормам екологічної безпеки не нижче "Євро-2".