Хрюша та Стєпашка зароблять на рекламі
Телекомпанія "Класс" на три роки передала найбільшому у світі виробникові споживчих товарів - Procter & Gamble (P&G) - право на використання образів персонажів "Спокойной ночі, малиши!" Хрюши та Стєпашки на підгузниках Pampers Sleep & Play.
Як повідомляє "Бі-бі-сі", вперше ця транснаціональна компанія використовує для маркетингу своїх товарів у Росії дитячий бренд радянських часів. Дотепер P&G використовувала винятково диснеївських персонажів.
За словами представників "Procter & Gamble Східна Європа", рекламна кампанія підгузників із зображенням Хрюши та Стєпашки почнеться 1 липня. Компанія також організує випуск іграшок та почне відкривати брендовані ігрові зони в гіпермаркетах і торгових центрах.
Обсяг ринку підгузників у Росії складає $300 млн. на рік. За власними даними P&G, частка компанії на ньому перевищує 50%. Програма "Спокойной ночі, малиши!" існує вже майже 40 років.
Американська компанія "Проктер енд Гeмбл" (Procter & Gamble) існує понад 160 років. Серед торговельних марок компанії - Duracell, Gillette, Herbal Essences, Olay, Old Spice, Oral-B, Pampers і Tide.
Річний обіг Procter & Gamble складає більш $38 млрд.
У 1993 році в Києві був відкритий офіс компанії Procter & Gamble. У 1995 році компанія інвестувала понад $150 млн. в обіговий капітал, дистриб'юторську інфраструктуру, а також маркетингову підтримку своєї продукції в Україні. Пізніше "Проктер енд Гембл Україна" стала однією з провідних компаній країни в сфері товарів народного споживання.