Українська правда

Череп: Черновецький планує підвищити тарифи на рекламу на 15%

1 червня 2007, 17:40

Київська міська державна адміністрація (КМДА) планує підвищити тарифи на розміщення реклами в столиці на всіх зовнішніх носіях на 15%, повідомив начальник Головного управління з питань реклами КМДА Сергій Череп на "круглому столі" у п'ятницю.

"Розмір тарифів обчислювався відповідно до поставлених завдань, визначених у бюджеті. За останні два з половиною роки тарифи на розміщення реклами не піднімалися. Така ситуація не є нормальною", - сказав Череп.

Він уточнив, що до складу комісії, яка прийняла таке рішення, входять представники КМДА, оператори ринку, депутати Київради та представники громадських організацій.

Директор комунального підприємства "Київ реклама" Борис Максимець уважає, що нові тарифи КМДА наведуть порядок у сфері рекламних конструкцій. За його даними, ревізія учасників рекламного ринку виявила 910 боржників, з яких згодом було стягнуто близько 40 млн. грн.

"Сьогодні в Києві встановлено 400 незаконні рекламні конструкції, деякі з них не мають ні документів, ні власників, тому такі об'єкти ми відразу демонтуємо", - сказав він.

У той же час оператори ринку побоюються, що нові тарифи призведуть до зниження рентабельності зовнішньої реклами.

Глава координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко, зокрема, прогнозує, що підвищення орендної ставки спровокує падіння рентабельності на 5% з нинішніх 15-20%.

Він уточнив, що сам факт підвищення тарифів жодних протиріч із боку чиновників, операторів ринку та суспільства в цілому не викликає, однак засумнівався в доцільності нової орендної ставки в розмірі 15%.

А на думку глави представництва Держпідприємництва Віталія Апостолова, підвищення ставок ускладнить роботу всіх операторів ринку.

"Рішення про запровадження нових тарифів приймалося без аналізу необхідних економічних показників і статистичних даних. Підвищувати тарифи потрібно, але варто проводити це підвищення з економічної точки зору", - підкреслив він.

"Економічна правда" за матеріалами "Інтерфакс-Україна"