Капіталовкладення в ремонти ГТС були найменшими при Олексії Івченко - НАК "Нафтогаз України"
Заяви екс-керівника "Нафтогазу України" Олексія Івченко відносно причин аварії на газопроводі Уренгой-Помари-Ужгород є спробою покрити власну бездіяльність на пості керівника держкомпанії - заявив керівник прес-центру НАК Юрій Корольчук.
За словами Корольчука, капіталовкладення в ремонти й реконструкції газотранспортної системи України були найменшими саме в період, коли "Нафтогазом" керував Івченко.
Так, в 2006 році, коли компанія здійснювала свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженим Івченком, капіталовкладення в системі дочірньої компанії "Укртрансгазу" склали всього 1,847 млрд. грн., що на 637 млн. гривень менше, ніж в 2005 році.
Найбільші вкладення в ремонти й реконструкцію ГТС - 2,484 млрд. грн. - були досягнуті в 2005 році відповідно до фінансового плану, затвердженим попереднім керівником компанії Юрієм Бойко.
У цілому, у період, коли фінансові плани компанії розробляв і реалізував нинішній міністр палива й енергетики Юрій Бойко, капіталовкладення в ГТС не опускалися нижче 2,3 млрд. грн. Так, в 2003 році вони склали 2,320 млрд. грн.; в 2004 - 2,312 млрд. грн.
Юрій Корольчук також нагадав, що за період керівництва "Нафтогазом України" Олексієм Івченком компанія залучила понад 1,4 мільярди доларів іноземних кредитів, метою залучення яких, зокрема, декларувалася модернізація газотранспортної системи.
Як свідчить динаміка капіталовкладень у ГТС, реального приросту інвестицій у реконструкцію ГТС при Івченко не було, навпаки було скорочення, - сказав Корольчук.