Українці полюбили "цифру"
Український ринок цифрових фотокамер продемонстрував найвищі темпи зростання в Центральній і Східній Європі.
Так, згідно даних компанії IDC, в 2006 році поставки збільшилися на 69% і досягли майже 600 тис. штук.
Зниження вартості цифрових камер при одночасному розширенні їхніх функціональних можливостей зробили їх більш привабливими для покупців, для яких головним критерієм є ціна. Зокрема, частка камер вартістю до 300 дол. у загальному обсязі продажів торік склала 79%.
Як повідомили у прес-службі IDC, ринок цифрових фотокамер в Україні є досить консолідованим, хоча боротьба за ринкові частки між виробниками триває, що призводить до періодичного збільшення часток одних компаній за рахунок інших.
В 2006 році на трьох лідируючих виробників (Olympus, Canon і Sony) припадала сукупна ринкова частка в 70,6% (в 2005 році вона становила 69,4%).
"Незважаючи на бурхливе зростання ринку в останні роки, Україна ще сильно відстає від країн Центральної Європи по такому показнику, як поширення цифрових фотокамер, - відзначає аналітик IDC Ukraine Олексій Гвозденко. - Відповідно до оцінок IDC, тільки шість зі ста українських родин мають таку камеру, у той час як, наприклад, у Польщі цей показник майже в чотири рази вище".
Компанія IDC спеціалізується на наданні дослідницьких і консалтингових послуг в галузі інформаційних технологій і телекомунікацій.