Дешеву донецьку горілку заборонили рекламувати
Лікеро-горілчаний завод "Хортиця", виробник однойменної горілки, призупинив демонстрацію рекламного ролику корпорації "Олімп" на ведучих каналах країни.
У вівторок стало відомо, що телекомпанії відмовилися транслювати рекламу приналежної "Олімпу" горілки ТМ "Біленька", у якій вона порівнюється з продукцією зареєстрованою "Хортицею" торговельної марки.
У новому рекламному ролику, на який так різко відреагував ЛГЗ "Хортиця", показана людина в костюмі пляшки з короною, на якій знаходиться знак "Х" (і корона, і знак, за даними "Хортиці", є її зареєстрованими товарними знаками).
Він роздає пачки грошей, а після того, як вони закінчуються, переходить до іншого актора в костюмі пляшки з назвою "Біленька".
У такий спосіб доноситься ідея, що між двома пляшками істотної різниці нема, просто перша витрачає більше на залучення уваги.
"Біленька" не витрачається на рекламу і тому зберігає помірну ціну за високої якості", – роз'яснює ідею директор з маркетингу корпорації "Олімп" Олексій Філановський.
Раніше "Олімпу" вдавалося уникати серйозних проблем з виробниками в аналогічних ситуаціях, однак цього разу власники "Хортиці" мають усі шанси домогтися заборони рекламної кампанії корпорації в суді.
Новий ролик планувалося показувати протягом двох місяців – до середини травня.
Загальна вартість рекламної кампанії складає порядку $1,5 млн. Минулого тижня ролик був внесений у монтажні аркуші всіх національних каналів, а сам показ повинен був початися не пізніше понеділка.
Однак усі телекомпанії, за винятком ТРК "Україна", трансляцію призупинили.
За словами пана Філановського, це відбулося після того, як керівництво каналів одержало від лікеро-горілчаного заводу (ЛГЗ) "Хортиця" лист, у якому вказується, що в сюжеті використовуються зареєстровані цією компанією товарні знаки.
У "Хортиці" із заявами виробників "Біленької" про те, що у вартість їхнього продукту не закладені гроші на рекламу, категорично не згодні.
"Усупереч цьому вони постійно рекламують свою продукцію по телебаченню, порівнюючи її з брендами-лідерами і порушуючи права на інтелектуальну власність. До речі, юридичні служби телеканалів, де повинен був транслюватися новий ролик, побачили в ньому порушення авторських прав і тому не стали видавати його в ефір",– повідомили в прес-службі.
На каналах "Інтер", НТН і "Україна" підтвердили одержання листа. Їхні представники повідомили, що поки остаточне рішення про те, чи буде показаний ролик, не прийнято.
"Рішення про його вихід або невихід в ефір буде прийнято завтра, після зустрічі з юристами корпорації "Олімп'", – повідомили в сейлз-хаусі "Інтер-реклама".
Не виключають можливості припинення показу і на ТРК "Україна".
"Топ-менеджмент компанії ознайомиться з листом ЛГЗ "Хортиця" і, після того як буде представлений юридичний висновок про законність викладених у ньому вимог, прийме остаточне рішення", – сказала головний редактор каналу Марина Миргородська.
На думку директора з маркетингу компанії "Алеф-Виналь" Анатолія Когана, реклама "Олімпу" покликана дискредитувати торговельну марку "Хортиця".
"Ця горілка є основним конкурентом торговельної марки Prime корпорації "Олімп" у середньоціновому сегменті (12-19 грн.)", – сказав він.
"Ролик покликаний довести споживачеві, що горілка за 9 гривень нічим не відрізняється від тої, що коштує 15 гривень, і переконати його в тому, що "Хортиця" не є продуктом вищої якості", – заявив директор компанії "Маркет-Груп-Дистрибуція" Сергій Коба.
За його словами, торговельній марці "Біленька" у кампанії відведено роль "бренду-камікадзе".
Голова ЗАТ "Олімп", відомий донецький бізнесмен Павло Климець у 2006 році обраний до Верховної Ради за списком Партії регіонів під номером 67.