До кордону України автобан "Київ-Москва" добудують до кінця року
Реконструкція української частини автобану, що поєднує Київ з Москвою, буде завершена до кінця поточного року.
Про це повідомив заступник голови Державної служби автомобільних доріг ("Укравтодор") Євген Прусенко.
Як передає прес-служба Мінтрансзв'язку, Прусенко зазначив, що довжина ділянки, що потребує реконструкції – "Копти-Глухів-Бачевськ" – складає 243 км.
Роботи з реконструкції даної ділянки були розпочаті в серпні минулого року.
"Зараз передбачається реконструкція 95 км траси в Чернігівській області і 98 км по території Сумської області. Проект реконструкції передбачає розширення проїзної частини з 7 до 9 м і приведення ділянки до рівня дороги II категорії", – підкреслив заступник голови "Укравтодору".
Раніше очікувалося, що модернізація і реконструкція автобану "Київ-Москва" з боку України завершиться в 2008 році.
Прусенко також зазначив, що Держслужба автодоріг підтримує ініціативу Мінтрансу щодо будівництва доріг на основі концесії. За його словами, найбільш доцільно починати будівництво на концесійній основі кільцевої дороги навколо Києва і дороги, що буде "поєднувати Схід і Захід України".
Нагадаємо, у лютому поточного року міністр транспорту Микола Рудьковський та міністр транспорту Російської Федерації Ігорь Лєвітін підписали двосторонній протокол щодо будівництва автобанів "Київ-Москва" та "Москва-Сімферополь".
За словами Рудьковського, уряд готовий виступити гарантом успішного будівництва концесійних автобанів в Україні.
"Ми визначили кілька напрямків, що будуть пріоритетними для будівництва: це "Львів-Луганськ", "Київ-Сімферополь", "Одеса-Сімферополь" та інші. Усі ці напрямки – а це 5 тисяч кілометрів доріг – ми плануємо будувати на концесійній основі, і уряд готовий виступати гарантом для успішної реалізації цих проектів", – повідомив міністр.
Загальний обсяг інвестицій у будівництво автобанів, за його словами, складає від $20 до $30 млрд.