Костусєв наказав Рудьковському підвищувати тарифи цивілізовано

Вівторок, 16 січня 2007, 11:45

Голова Антимонопольного комітету Олексій Костусєв вважає, що будь-яке підвищення тарифів на залізничні перевезення до розроблення і затвердження відповідних нормативних документів з питань ціноутворення та прийняття рішення про створення Національної комісії регулювання транспорту може бути необґрунтованим.

З цього приводу голова АМКУ, слова якого передає передає прес-служба відомства, особисто листом звернувся до міністра транспорту та зв'язку.

Костусєв закликав утриматися від підвищення тарифів як на пасажирські, так і на вантажні перевезення до розроблення Мінтрансзв'язку методики їх формування.

Як зазначив голова комітету, поєднання "Укрзалізницею" функцій суб'єкта господарювання, органу управління й регулювання між учасниками перевезень досі сприяє непрозорості у діяльності залізниць.

"Водночас, відсутність нормативних документів щодо формування тарифів на залізничні перевезення не дозволяє прозоро і об'єкттивно оцінити їх економічне підґрунття. Такий підхід до ціноутворення не відповідає загальноприйнятим у країнах Європи принципам регулювання, не забезпечує справедливого балансу інтересів виробника та споживачів послуг", - зазначено в повідомленні прес-служби.

У грудні АМКУ розробив проект постанови Кабміну про утворення комісії регулювання транспорту та направив цей документ до уряду після узгодження з Мінекономіки, Мінфіном, Мінюстом та Держпідприємництвом, Мінпромполітики та "Укрзалізницею".

"Такі органи регулювання давно функціонують у Європі. Наприклад, у Великобританії, Німеччині, Португалії, Нідерландах та Швеції. Тож на сьогодні принциповим залишається створення незалежного регулятора транспорту в Україні. Розраховуючи на підтримку Уряду в цьому питанні, я щиро сподіваюся, що міністр транпорту Микола Рудьковський рішуче та з розумінням поставиться до необхідності оперативного впровадження чіткого й прозорого механізму формування залізничних тарифів. Адже від цього виграють усі: споживачі, економіка держави та сама транспортна галузь", - наголосив Костусєв.

Економічна Правда