Рудьковський посварився з авіакомпанією Пінчука
Міністр транспорту Микола Рудьковський обіцяє створити через 2 роки сучасний аеропорт "Бориспіль"
"Я вам заявляю, через два роки буде сучасний аеропорт "Бориспіль, сучасний термінал. Ми побудуємо першу і другу чергу", - заявив Рудьковський в ефірі каналу НТН.
У середу в Борисполі міністр транспорту і зв`язку провів презентацію "Концепції державної програми розвитку Міжнародного аеропорту "Бориспіль".
Концепція розвитку аеропорту передбачає реконструкцію терміналу "А" з метою поліпшення рівня обслуговування пасажирів на внутрішніх рейсах (2007-2008 роки), реконструкцію терміналу "С", будівництво пасажирської галереї площею 40 тис. кв. м і пропускною спроможністю 2 100 пасажирів за годину (2007-2009 рр.), будівництво терміналу "D" за рахунок японського кредиту.
Крім того, в 2008-2010 роках передбачається повна реконструкція центрального перону аеропорту й будівництво додаткових стоянок для літаків, у 2010-2013 рр. - будівництво терміналу "Е" площею 60 тис. кв. м, у 2010-2012 рр. - реконструкція льотної зони №2 для обслуговування всіх типів літаків.
Також концепція передбачає розвиток інфраструктури "Борисполя": будівництво готельного комплексу (2008-2010 рр.), паркінгів (2008-2010 рр.), офісних споруд (2008-2011 рр.) тощо.
Крім того, в 2010-2012 роках намічено будівництво швидкісної залізничної колії між аеропортом і Києвом, у 2011-2013 рр. - створення комплексу з обслуговування бізнес-авіації, 2008-2010 рр. - комплексу бортового харчування і в 2010-2011 р. - комплексу вантажних перевезень.
Рудьковський заявив, що виступає проти будівництва терміналу "АероСвіту" в аеропорту "Бориспіль".
Водночас сама компанія вважає презентовану Рудьковським концепцію "знищенням української авіації". Про це в коментарі УНІАН заявив прес-секретар авіакомпанії "АероСвіт" Сергій Куций.
За його словами, у зв`язку з тим, що будівництво терміналу "D" "Борисполя" за рахунок японського кредиту буде завершене не раніше 2010 року, пропускні спроможності "Борисполя" будуть обмежені нинішніми рамками, внаслідок чого авіакомпанії, для яких цей аеропорт є базовим, не зможуть розвиватися, й збільшувати кількість своїх польотів.
Як зазначив Куций, міністр транспорту та зв`язку Микола Рудьковський не правий щодо того, що в аеропорту авіакомпанії не можуть будувати термінали. За даними Куцого, відповідно до європейського законодавства, при пропускних спроможностях аеропорту понад 2 млн. пасажирів на рік, авіакомпанія повинна мати власний термінал.