АМКУ змусив "Новий стандарт" відмовитися від "несумлінної" етикетки
Виконуючи рекомендації Антимонопольного комітету, компанія "Новий стандарт", яка займається виробництвом рибних консервів, припинила дії з ознаками несумлінної конкуренції.
Як повідомили у прес-службі АМКУ, комітет установив, що "Новий стандарт" організував виробництво консервів-сардин, зовнішнє оформлення яких дуже схоже на дизайн продукції відомого виробника "Інтеррибфлот-Україна".
Причому схожість настільки велика, що споживач легко може переплутати продукти двох підприємств.
Імітація, на думку АМКУ, підсилюється тотожністю форми і ємністю самих консервних банок, а розміщення в центральній частині етикетки жовтого напівовала з написом "Новий стандарт" може ввести в оману споживачів, а саме, створити в них враження, що це продукція вже відомого виробника, але виготовлена за новим, поліпшеним стандартом.
На вимогу Антимонопольного комітету компанія "Новий стандарт" припинила використовувати спірну етикетку, знищила її залишки й розробила новий дизайн.
Основною сферою діяльності компанії "Новий стандарт" є виробництво рибних консервів. Центральний офіс компанії знаходиться в Сімферополі.