Українська правда

Київ обростає котеджами, як новорічними іграшками

1 листопада 2006, 13:35

На сьогодні у Київській області існує близько 57 котеджних містечок, більш ніж половина з яких перебуває в стадії проектування або початку реалізації.

Основна кількість котеджних містечок розташована в зоні від 10 до 20 км від міської межі, передає Ліга.

Середня ціна на житло в існуючих містечках, а також проектах містечок зараз складає 1520 дол. за 1 кв. м при мінімальній ціні 500 дол. і максимальній – 3000 дол. за 1 кв.м. Такі дані консалтингової компанії "Українська торговельна гільдія", що спеціалізується на комплексному супроводі девелоперських проектів.

За словами аналітиків компанії, розвиток ринку котеджної нерухомості київського регіону обумовлений тим, що останнім часом зійшлися воєдино два фактори, які стимулюють підвищення попиту та росту пропозиції котеджів у Києві та області.

"З одного боку, все більше покупців житла приходять до розуміння якісно нового стилю життя, який вже давно прижився на Заході - низькоповерхова забудова, власний будинок, наявність власної ділянки і все це на відстані від міського шуму, а також чисте повітря. З іншого боку, девелоперам та забудовникам все складніше знаходити ділянки в межах міста, а якщо вже говорити про ділянки, які підходять для елітного житла, то таких фактично зовсім немає", - розповів Віталій Бойко, заступник генерального директора "Української торговельної гільдії".

На сьогодні Обухівський напрямок за рахунок лісу, близькості до Дніпра та зручних під'їзних колій до міста став районом першої котеджної забудови, але тепер починає вичерпуватися і забудовникам доводиться шукати інші варіанти.

Це ж стосується і Бориспільського напрямку. У найближчі роки найбільша кількість котеджних містечок очікується в Житомирському, Вишгородському та Броварському напрямках.
Аналітики констатують, що ринок котеджної нерухомості на даний час перебуває в стадії активного розвитку.

У той же час, є ряд факторів, які стримують його розвиток.

"Необхідність наявності значних власних коштів, складність отримання кредитів, складність купівлі землі під будівництво житла, складність залучення покупця-інвестора на етапі будівництва, відсутність необхідних коштів на якісні маркетингові заходи: усе це в значній мірі стримує розвиток ринку", - повідомив Віталій Бойко.