Ринок рекламних послуг в Україні з початку року виріс на 53%

Вівторок, 24 жовтня 2006, 12:23

Обсяг рекламних послуг у ринкових цінах в Україні за 9 місяців 2006 року збільшився на 53,2% або на 786 млн. 100 тис. грн., у порівнянні з аналогічним періодом 2005 року, до 2 млрд. 264 млн. 700 тис. грн.

Про це повідомили в Державному комітеті статистики, передає Обком.

У повідомленні відзначається, що у вересні 2006 обсяг рекламних послуг (у ринкових цінах) в Україні збільшився на 24,5% або на 54 млн. 900 тис. грн., у порівнянні з вереснем 2005 року, до 279 млн. 300 тис. грн.

За оцінками Всеукраїнської рекламної коаліції загальний обсяг рекламного ринку України в 2005 році збільшився на 46,2%, у порівнянні з 2004 роком, до 835 млн. дол., у тому числі, у медіа - 511 млн. 500 тис. дол.

За даними Держкомстату, в 2005 році обсяг рекламних послуг (у ринкових цінах) в Україні збільшився на 54,8%, у порівнянні з 2004 роком, до 1 млрд. 959 млн. 500 тис. грн. (близько 388 млн. дол.).