Продажі мобілок в Україні за 9 міс. зросли на 80% - дослідження
Обсяг продажів мобільних телефонів в Україні за січень-вересень 2006 року виріс на 79,67% - до 6 млн. 900 тис. терміналів на суму 1 млрд. 48 млн. 800 тис. дол., у грошовому вираженні зростання склало 144,92%.
Про це повідомляє прес-служба київського холдингу AVentures Group з посиланням на результати дослідження, поведеного департаментом маркетингових досліджень холдингу, передає "Інтерфакс-Україна".
Згідно даним дослідження, за перший квартал поточного року в Україні продано 2 млн. 100 тис. терміналів на суму 296 млн. 100 тис. дол., за другий - 2 млн. на 327 млн. 100 тис. дол., у третьому - 2 млн. 800 тис. на 425 млн. 600 тис. дол.
Основна тенденція, яка простежується на українському ринку в третьому кварталі - збільшення частки продажів бюджетних мобільних телефонів з базовими функціями вартістю до 70 дол., а також пристроїв вартістю більше 200 дол. з розширеними функціональними можливостями, вважають аналітики.
Згідно із прогнозами холдингу, в цілому у 2006 році буде продано 10 млн. пристроїв, а динаміка зростання ринку складе близько 67%.
Середня ціна мобільних телефонів, які продавалися у січні-вересні 2006 року склала 152 дол.
При цьому в сегменті смартфонів і комунікаторів, на який припадає 5,2% ринку, даний показник склав 342 дол., тоді як середня ціна продажу інших пристроїв - 139 дол., відзначається в дослідженні.
У цілому, по оцінках холдингу, розподіл проданих мобільних телефонів по цінових сегментах за дев'ять місяців виглядав таким чином: до 70 дол. - 23,2%, 70-100 дол. - 17,7%, 100-130 дол. - 18,1%, 130-200 дол. - 14,0%, 200-300 дол. - 16,5%, 300-400 дол. - 7,9%, понад 400 дол. - 2,6%.
Як відзначається в дослідженні, у січні-вересні 2006 року найпопулярнішими в Україні залишалися мобільні телефони компаній Nokia (35,0%), Samsung (32,1%), Sony-Ericsson (13,1%) BENQ-Siemens (11,3%) Motorola (6,7%), на частку інших виробників припало 1,8% українського ринку мобільних телефонів.
При цьому аналітики компанії відзначають зміцнення позицій компанії Sony-Ericsson: за результатами продажів у третьому кварталі компанія вийшла на третє місце в п'ятірці лідерів (13,1%), тоді як у першому півріччі компанія займала четверту позицію (9%).
Холдинг AVentures Group працює на українському ринку IT-електроніки з 1994 року. У цей час до холдингу входять Група дистриб'юторських (Direct Line, Udicom, Service Master), і Група роздрібних (Unitrade, City.com, melofon) компаній, а також компанія по керуванню комерційною нерухомістю - TRE'n' (Trade Real Estate and Development), консалтингова компанія B.zone (Бізнес Зона).
Оборот холдингу AVentures Group в 2005 році склав 430 млн. дол. За підсумками 2006 року компанія прогнозує його зростання до 1 млрд. дол.