Легендарне Радомишльське пиво - у продажу по всій Україні! ®
Столична Корпорація "Рідна Марка", виробник пива ТМ "Пшеничне Еталон" і ТМ "Kristall", а також соків і нектаров ТМ "Мрія" і ТМ "Морс Лісова Ягода", виводить на всеукраїнський ринок легендарне поліське пиво "Радомишль" зразка 1886 р.
Класичне ячмінне пиво ТМ "Радомишль", здавна відоме жителям Північної України, стає доступно всім вітчизняним споживачам. Корпорація "Рідна Марка" оголосила про початок просування бренду на національному рівні й випуску 3-х сортів пива – "Pilsen", "Світле" і "Темне" – в ПЕТ-упаковці обсягом 0,5 л., 1 л. і 2 л.
Оригінальна рецептура цього щільного, сильно охмельованого пива, з гіркуватим присмаком, вираженим золотавими кольором і багатою піною була розроблена баварськими майстрами ще в 1886 р. і привезена в Україну особисто засновником Радомишльської броварні.
Починаючи з кінця 19 століття всі рецептури й технологія варіння цього незвичайного, легендарного пива, ретельно ховалися; а із встановленням радянської влади й націоналізацією заводу – були знищені самим автором.
Вирішивши відновити оригінальну технологію виробництва стародавнього Радомишльського пива зразка 1886 р., Корпорація "Рідна Марка" протягом цілого року розшукувала архів, який зберігався в нащадків засновника заводу в глухій баварській провінції. Викупивши й відновивши за допомогою провідних німецьких спеціалістів 7 стародавніх рецептур і технологій варіння різних сортів пива, Корпорація провела на заводі в м. Радомишль Житомирської області комплексну модернізацію й навчання фахівців, встановивши на підприємстві нові, сучасні лінії для виробництва 3-х легендарних сортів Радомишльського пива…
"Ми вирішили повністю відмовитися від виробництва знеособленого пива, якого й так предосить сьогодні в нижньоціновому сегменті", - говорить бренд-менеджер пивного напрямку Корпорації "Рідна Марка" Наталя Ахмерова. "Оновлене пиво "Радомишль" вариться в строгій відповідності зі стародавніми рецептурами пивоварства й користується такою ж популярністю в цінителів дійсного хмільного пива, як і легендарне Радомишльське зразка 1886 року!".
Рішення про виведення бренду на національний ринок супроводжується не тільки збільшенням обсягів його випуску, але й розширенням типу упаковки. Відтепер три види пива ТМ "Радомишль" будуть випускатися в кегах і ПЕТ-тарі, яка користується в нашій країні все більшою популярністю (за підсумками першого півріччя 2006 р. на частку ПЕТ довелося 39% усього ринку пивної упаковки). Висока механічна міцність й зручність цього виду упаковки, її стійкість до високих і низьких температур, а також виняткова якість пластику, у який розливається пиво ТМ "Радомишль", дозволяє розраховувати на стрімке збільшення числа його споживачів у всіх регіонах України.
"Пиво, яке ми зараз виробляємо, було колись найпопулярнішим у Баварії, але сьогодні вариться, переважно, лише в баварських провінціях, на дрібних місцевих броварнях", - відзначає Наталя Ахмерова. "Головна особливість цього пива в тому, що воно сильно охмельоване. Тому для виробництва ТМ "Радомишль" ми використовуємо спеціальні сорти хмелю, які спеціально імпортуємо з Баварії!".
Публікується на правах реклами.