Українська правда

Coca-Cola, "Київстар" та UMC очолили рейтинг компаній, "які надихають"

15 вересня 2006, 13:11

Найбільш вагомим "кредитом довіри" та "надихаючим потенціалом" в українському бізнес-середовищі в 2006 році володіють компанії, що представляють найбільш динамічні сегменти бізнесу - зв'язок, харчову промисловість, металургію.

Такі результати щорічного рейтингу "Компанії, що надихають", передає Ліга.

Дослідження проводила соціологічна компанія "Український маркетинговий проект" (UMP) за замовленням журналу "Комп&ньон".

Протягом двох місяців соціологи в режимі інтерв'ю обробили більш 500 контактів із випадкової вибірки середніх та великих компаній, яка була надана Держкомстатом.

У першу десятку рейтингу цього року увійшли лідери вітчизняного ринку мобільного зв'язку - компанії UMC та "Київстар".

У п'ятірці лідерів другий рік поспіль залишається Coca-Cola. Також в число кращих входять Nemiroff, "Союз Віктан", Торговий дім "Мегаполіс" (ТМ "Хортиця") та "Оболонь".

Загалом, зі списку 100 перших "компаній, що надихають" частка харчової промисловості складає майже 25%.

2006

2005

2004

1

UMC

UMC

"Оболонь"

2

"Київстар"

"Київстар"

"Київмістобуд"

3

Coca-Cola

McDonald-s

"Союз-Виктан"

4

"Nemiroff"

Samsung

"ТНК-ВР Украина"

5

ТД "Мегаполіс" (ТМ "Хортиця")

Coca-Cola

Індустріальний союз Донбасу

6

Індустріальний союз Донбасу

"Інтерпайп"

"Альба Украина"

7

"Оболонь"

"ТНК-ВР Украина"

ВВН (ТМ "Славутич")

8

Маріупольский металургійний комбінат ім. Ілліча

"Укртелеком"

"Чумак"

9

"Союз-Віктан"

KLM

Roshen

"

10

McDonald-s

"Оболонь"

"Агро-Союз"

У 2006 році в методиці дослідження були використані нові критерії, запропоновані 35 експертами в галузі бізнес-консалтингу, бізнес-утворення, масових комунікацій та маркетингу.

Ці критерії: ефективність маркетингових зусиль компанії, кваліфікація команди менеджерів,розвиток людського капіталу співробітників, інноваційність, соціальна відповідальність, ефективність корпоративних комунікацій. Результати рейтингу відображають оцінку бізнесом дій компаній.

Результати рейтингу демонструють нові тенденції на ринку. По-перше, цього року в лідери рейтингу вийшли компанії, що представляють зв'язок, харчову промисловість та металургію. Саме ці галузі демонструють високі темпи зростання в останні роки, і на їхню частку припадає значна частина інновацій.

По-друге, саме ці компанії є публічними, витрачають значні суми на соціальні програми, маркетингові акції, впровадження інновацій, розвиток персоналу та корпоративні комунікації.

По-третє, динаміка компаній у рейтингах відповідає періодам активної діяльності компаній. Після того, як компанії проводять активну маркетингову експансію, впроваджують нові ідеї і розширюють свою публічність, їхнє місце в рейтингу підвищується.