Бізнес на хворобах українців показує рекордні темпи зростання
У I півріччі 2006 року аптечний ринок України виріс на 31% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і перевищив 731 млн. дол. у цінах кінцевого споживача.
При цьому, за даними консалтингової компанії RMBC, рівень середньої роздрібної націнки знизився на 5%, передає Ліга.
Як повідомили в RMBC, стрімкий розвиток українського аптечного ринку пов'язаний з ростом добробуту населення України.
В середньому в країні споживання ліків на душу населення складає 15,6 дол. у роздрібних цінах (для порівняння, у Росії – 21 дол.).
Причому, у Києві, Дніпропетровську і Запорожжі цей показник майже в 2 рази вище: за 6 місяців поточного року кожен житель там витратив на ліки в середньому 34 дол.
Незмінними протягом останнього років залишаються переваги українців по групах препаратів: по продажах лідирують антибіотики, за ними йдуть анальгетики та вітаміни.
Показово, що в трійку найбільш популярних серед українців лікарських препаратів у 2006 році ввійшла "Віагра": аптечні закупівлі цього препарату збільшилися на 60%.
За даними RMBC, у десятку лідерів-виробників лікарських препаратів в Україні входять чотири вітчизняних компанії - "Дарниця", "Артеріум", "Фармак" і Борщагівський ХФЗ, які акумулюють близько 12% аптечного ринку країни.