Вантажоперевізники обурені діями Черновецького
Президент Асоціації міжнародних перевізників Леонід Костюченко вважає, що рішення Київської міської державної адміністрації про обмеження руху вантажівок у столиці в денний час є передчасним.
Як повідомили в прес-службі АсМАП, Костюченко відзначив, що українські міжнародні перевізники не готові до виконання рішення київської влади про заборону в'їзду до Києва у денний час. Пов'язано це з відсутністю необхідної інфраструктури - спеціальних площадок для тимчасової стоянки транспортних засобів, повідомляє Ліга.
При цьому він нагадав, що з 2 серпня поточного року в Україні набрала силу конвенція ЄУРП (європейська угода про режим праці і відпочинку водіїв), яка жорстко регламентує режим праці і відпочинку водіїв вантажних автомобілів і автобусів.
Кожні 4 години перебування за кермом водії зобов'язані робити перерви в роботі від 15 хвилин до 11 годин (після повного робочого дня).
У зв'язку з цим, вважають в АсМАП, нововведення КМДА змусить багатьох водіїв вийти з графіку.
"Таким чином, розпорядженням Київської міськадміністрації фактично зупинена дія конвенції на території Києва", - відзначив Костюченко.
Крім того, Костюченко підкреслив, що якщо заборонити вантажівкам в'їзд у місто і на мости в денний час, то на околицях Києва моментально утворяться колосальних розмірів пробки - фактично в'їзд у місто буде блокований з усіх боків. Найбільші збитки понесуть перевізники, що здійснюють доставку швидкопсувних продуктів.
Не можна не враховувати і той факт, що Київська регіональна митниця працює винятково в денний час.
Крім цих факторів, у Києві знаходиться кілька митно-ліцензійних складів.
"Вирішити проблему проїзду вантажного автотранспорту в столиці необхідно, але попередньо варто підготувати відповідну інфраструктуру", - відзначив президент АсМАП.