Українська правда

Інтернет є найперспективнішим рекламним ринком - дослідження PwC

30 червня 2006, 11:54

Компанія PriceWaterhouseCoopers опублікувала звіт Global Entertainment and Media Outlook: 2006-2010 про розвиток світовий медіаіндустрії.

За цими даними, Всесвітня павутина залишається самим швидкозростаючим рекламним медіа у світі, а обсяг світового ринку інтернет-реклами досягне до 2010 р. 51 млрд. 600 млн., передає Ліга.

Так, відповідно до прогнозу PwC, у результаті стабільного росту, що продовжиться протягом найближчих п'яти років, в 2010 р. на інтернет-рекламу буде витрачатися близько 10% всіх рекламних бюджетів, тоді як ще в 2002 р. ця частка становила менше 3%.

На думку аналітиків, такий швидкий ріст обсягів інтернет-реклами обумовлений збільшенням кількості користувачів із широкополосним доступом і впровадженням відповідних рекламних форматів (відеобанерів).

Оцінюючи ринок інтернет-реклами та доступу в Мережу по регіонах світу, PwC наводить наступні дані: загальний світовий обсяг витрат на рекламу в Інтернеті й доступ до нього виросте з 144 млрд. 500 млн. дол. в 2005 р. до 265 млрд. 600 млн. дол. в 2010-м.

Обсяг американського ринку збільшиться з 40 млрд. 200 млн. дол. до 60 млрд. 200 млн. дол.

Європа, Середня Азія і Африка продемонструють ріст із 49 млрд. 500 млн. дол. в 2005 р. до 83 млрд. 400 млн. дол. в 2010-м.

Самий швидкозростаючий сегмент - Азія і Тихоокеанський регіон - протягом найближчих п'яти років збільшиться більш ніж в 2 рази (48 млрд. 400 млн. дол. в 2005-м, 110 млрд. 300 млн. дол. - в 2010-м). Це відбудеться за рахунок Китаю (буде забезпечувати 81% регіонального росту протягом найближчих п'яти років).

Латинська Америка продемонструє ріст із 4 млрд. 300 млн. дол. до 8 млрд. 600 млн. дол.

У Канаді обсяг ринку збільшиться з 2 млрд. в 2005 р. до 3 млрд. 100 млн. дол. - в 2010-м.

Окремо варто відзначити прогнози розвитку інтернет-реклами, що стосуються країн Європейського регіону, зокрема Росії. Відповідно до звіту, обсяг російського ринку інтернет-реклами виросте за 5 років більш ніж в 3 рази - з 51 млн. дол. в 2005 р. до 156 млн. дол. - в 2010-м.

Таким чином, Росія вважається другою по величині росту інтернет-реклами серед країн Центральної та Східної Європи (після Польщі - з 69 млн. до 216 млн. дол.). Україна у звіті PriceWaterhouseCoopers не згадується.