Черновецький вирішив перевірити об'єкти зовнішньої реклами
Київська міська державна адміністрація вирішила провести ревізію об'єктів зовнішньої реклами в столиці.
Про це повідомила прес-служба Київдержадміністрації з посиланням на доручення мера Києва Леоніда Черновецького, передають Українські новини.
Керувати ревізією буде в. о. заступника голови Київдержадміністрації Денис Басс.
Зокрема, Київдержадміністрація разом із профільними комунальними підприємствами повинна розробити прозорий механізм розміщення зовнішньої реклами, провести порівняльний аналіз і виробити пропозиції по збільшенню доходів у міськбюджет від реклами.
Крім того, Київдержадміністрація хоче затвердити порядок розміщення об'єктів реклами в столиці.
Також Київдержадміністрація хоче розробити механізм "єдиного вікна" для одержання дозвільних документів на розміщення реклами та створити профільну комісію, яка буде займатися питаннями її розміщення.
Черновецький доручив компанії "Київреклама" розробити схему проведення конкурсів серед рекламних компаній на розміщення зовнішньої реклами.
У липні 2005 Київдержадміністрація знизила тарифи на розміщення зовнішньої реклами на 25-30% після їхнього підвищення на 33-150% у лютому 2005.