Черновецький хоче влаштувати конкурси на розміщення зовнішньої реклами
Мер Києва Леонід Черновецький доручив компанії "Київреклама" розробити схему проведення конкурсів серед рекламних компаній на розміщення зовнішньої реклами.
Про це журналістам повідомив керівник "Київреклами" Віктор Кунц, передають Українські новини.
"Зараз я одержав 6 доручень міського голови за один день, і одне (з них) - саме підготувати пропозицію по проведенню конкурсів", - сказав Кунц.
"Ця система (конкурсів), хоча вона зараз викликає у рекламних агентств скептицизм, вона своєчасна, вона потрібна, тому що вона надасть прозорості, можливості дістати додаткові кошти для міста, можливості ставити кращі (рекламні) конструкції", - вважає Кунц.
На думку Кунца, для того, щоб запровадити систему конкурсів, необхідно спочатку внести відповідні зміни у законодавство, потім затвердити цю схему на рівні Київради, і тільки потім починати за нею працювати.
Кунц відзначив, що раніше осені це не відбудеться.
Крім того, Віктор Кунц прогнозує, що дохід у бюджет міста від реклами в 2006 році досягне 70 млн. гривень замість запланованих 60.
За даними "Київреклами", у Києві 5 тис. щитових рекламних конструкцій великого формату й близько 3 тис. сіті-лайтів.
8 червня мер Києва Леонід Черновецький виступив за проведення аукціонів на право розміщення зовнішньої реклами.