Грузія має намір збільшити поставки "Боржомі" в Україну на 50%
Грузинська компанія Georgian Glass & Mineral Waters має намір збільшити поставки мінеральної води "Боржомі" на український ринок на 50%, або на 550 тис. дал до 1 млн. 650 тис. дал в 2006 році порівняно з минулим роком.
Про це повідомив віце-президент і директор по водним ресурсам компанії Леван Багдавадзе, передають Українські новини.
"Величезне значення для нас має ринок України... Ми сподіваємося, що за рахунок росту обсягу продажу "Боржомі" ми збільшимо нашу частку в преміум-сегменті", - сказав він.
За його словами, в 2005 році в Україні було продано більше 20 млн. пляшок або близько 1 млн. 100 тис. дал "Боржомі".
Директор по маркетингу IDS Group Юлія Романова відзначила, що частка "Боржомі" на українському ринку у фізичному обсязі становить більше 0,8%, у грошовому вираженні - 4%, а в 2006 році ці частки зможуть збільшитися відповідно на 0,5% і на 2% за рахунок збільшення преміального сегменту мінеральних вод.
Багдавадзе уточнив, що збільшення продаж "Боржомі" в Україні не вчинить негативного впливу на продажі інших мінеральних вод, що входять у портфель IDS Group, зокрема на такі торговельні марки як "Моршинська" і "Миргородська", тому що ці води перебувають у різних цінових сегментах з "Боржомі".
Офіційним дистриб'ютором мінеральної води "Боржомі" в Україні є компанія IDS Group.
В 1997 році компанія GG&MW одержала генеральну ліцензію та ексклюзивне право використання торговельної марки "Боржомі" до 2007 року.
Вода "Боржомі" розливається з 1880 року.