Черновецький хоче підвищити ціни на рекламу в метро
Мер Києва Леонід Черновецький доручив "Київському метрополітену" переглянути ціни на рекламу та подати відповідну пропозицію по їх збільшенню на затвердження в Київдержадміністрацію.
Про це журналістам повідомив начальник підприємства Микола Шавловський після закінчення робочої наради у мера Черновецького, передають Українські новини.
"Я подам (у Київську міську державну адміністрацію) пропозиції по підвищенню (тарифів) на рекламу", - сказав Шавловський.
Він відзначив, що існуючі тарифи були затверджені головними управліннями цінової політики та транспорту Київдержадміністрації у 2003 році.
За даними комісії, яка перевіряла фінансово-господарську діяльність "Київського метрополітену", розміщенням реклами в метро займаються 8 рекламних агентств, а загальна площа рекламних площ у метро становить 8 тис. 54 кв. м.
При цьому вартість 1 кв. м. реклами в метро становить у середньому 15,06 гривень без урахування зональності.
Розміщенням реклами в 613 вагонах метро займаються 2 структури.
Пасажирообіг київського метрополітену - близько 1 млн. 700 тис. чоловік на добу.