Українська правда

Годі платити Путіну!

3 червня 2015, 15:57

На "Українській правді" вийшла стаття, в якій мене звинувачують у лобіюванні "потенційно корупційних пакетів законопроектів, що стосуються ввезення обладнання для деревообробки та електромобілів".

Я ж, своєю чергою, наголошую, що ці законопроекти є державницькими, надзвичайно корисними для економіки та суспільства.

Вони демонструють втілення економічної політики Радикальної партії, оскільки спрямовані на створення нових робочих місць, на збільшення випуску та експорту продукції з високою доданою вартістю (меблі, папір, пелети) і, відповідно, на підвищення надходжень до місцевих та державного бюджетів.

Також вони спрямовані на створення інноваційної галузі електромобілів, поліпшення екологічної ситуації та зменшення енергетичної залежності України від імпортного пального.

Про "лісові" закони

До того, як мною разом з Віктором Галасюком і нашими колегами з Радикальної партії та іншими фракціями коаліції були зареєстровані законопроекти 2617 та 2618, ми домоглися прийняття законопроекту 1362 про заборону експорту з України необробленої деревини (лісу-кругляка).

Ми впевнені, що сприяти сировинному експорту замість розвитку власного виробництва, коли мільйони українців не мають роботи, є економічним злочином.

Проти таких законів можуть виступати тільки запроданці або повні невігласи, які не знають, як українські ліси безжалісно вирубаються та вивозяться за кордон за безцінь, щоб стати меблями у Польщі та Італії.

Українці втрачають роботу на виробництві, бюджет не отримує податків, а поборники сировинного експорту - "лісні царьки" будують собі нові палаци. У той же час Україна бере все нові кредити, щоб готову продукцію, вироблену з української ж деревини, купувати за кордоном утридорога.

Прийшов час змінити ганебну політику. Годі пливти за течією, потакати сировинним олігархам та не втручатися у вирішення проблем промисловців, підприємців, роботодавців! За 24 роки такої компрадорської політики практично розвалили державу!

Радикальна партія, вперше прийшовши до парламенту, гостро відчуває свою відповідальність за виправлення ситуації. Саме тому ми послідовно відстоюємо зміну кредитно-грошової та економічної політики.

 Фото all.biz

Україні потрібен Новий економічний курс! Ми маємо все для того, щоб не жити в борг, мати сильну промисловість та потужну економіку.

Законопроекти 2617 та 2618 про тимчасове - до повного набуття чинності експортного мораторію на ліс-кругляк з 1 січня 2017 року - ввезення без імпортного мита та ПДВ деревообробного обладнання покликані зробити його суттєво доступнішим для українських виробників.

Вони дадуть можливість оновити та розширити виробничу базу навіть в умовах, коли через недолугу кредитно-грошову політику Нацбанку кредити коштують понад 35%, тобто є абсолютно недоступними для малого й середнього бізнесу.

Пакет з трьох "лісових законів" сприятиме створенню десятків тисяч робочих місць, десятки мільярдів гривень несировинного експорту, сотні мільйонів регулярних надходжень до бюджетів!

Це наочна ілюстрація економічної політики Радикальної партії.

Ми вважаємо неприпустимим та аморальним невтручання держави в економіку в умовах падіння промисловості, втрати робочих місць, зростання тарифів і цін.

Безумовно, ми не обмежимося ані деревообробною галуззю, ані металургійною галуззю, ані машинобудуванням чи харчовою промисловістю, створюючи стимулюючі умови для їх розвитку.

Україні потрібно відроджувати власне виробництво, перетворюючись із залежної економічної "колонії" на незалежну країну-виробника! Ще не пізно!

Про електроавтівки

Після недавньої значної перемоги - прийняття ініційованих Радикальною партією законопроектів 1313 та 1409 про масштабну енергомодернізацію, які дозволять знизити енергоспоживання в бюджетних установах на 30-40% та поетапно скоротити імпорт газу на 1 млрд куб м на рік, - ми зробили наступний крок: законопроекти 1912 та 1674, які створюють індустрію електромобілів в Україні.

Створення нових індустрій та ринків - одна із засадничих позицій Радикальної партії. Сьогодні індустрії електромобілів в Україні не існує. Їх ввозять менше 100 одиниць на рік. Україну ніхто не розглядає не тільки як потенційного виробника, але й як споживача.

Фото УП

Коли українці матимуть змогу купувати ці екологічно чисті автівки, ми завозитимемо менше пального з-за кордону, з'являться сервіс, ремонт, нові робочі місця. А згодом буде і виробництво компонентів.

Цими законами ми сприяємо створенню інноваційної екосистеми електротранспорту за європейським зразком.

До того ж, оскільки такого виробництва в Україні не існує, то тимчасове звільнення від ввізного мита та ПДВ електромобілів не несе ризиків для промисловості, натомість відкриває нові можливості виробничої кооперації у майбутньому.

Крім того, експлуатація електромобіля у 20 разів дешевша, ніж бензинового. А якщо ми зробимо ціну екологічно чистих електроавтівок доступнішою для українців, хто виграє? Не нафтові олігархи, а українські громадяни!

Позбавлення України від енергетичного зашморгу - одне з головних завдань Радикальної партії, яке має економічний і геополітичний вимір.

До речі, подивіться стенограму, як за ці закони голосували, точніше, не голосували Опозиційний блок і група бензинового олігарха Єремеєва і зробіть висновки. Ті, хто голосував проти, показали, що вони за те, щоби продовжувати платити Путіну.

До речі, це голосування було дуже схоже на голосування за наші історичні законопроекти про масштабну енергомодернізацію (1313 та 1409).

Я дуже дякую колегам з податкового комітету, депутатам - економічним патріотам з усіх фракцій коаліції, які поділяють наші погляди і з якими ми разом боремось за відродження української промисловості та здобуття енергонезалежності України!

І я, і мої колеги справді лобіюємо ці та інші важливі галузеві закони, оскільки ми є лобістами економічного відродження України та побудови заможного суспільства.

* * *

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.

Точка зору редакції "Економічної правди" та "Української правди" може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.