Маразми "Укрпошти"
Але піднявши вартість послуг, випустити марки відповідного номіналу "Укрпошта" мабуть просто забула. Принаймні у Львові знайти поштові марки номіналом 1,80 грн. та 4,20 грн. мені не вдалося. Та й з іншими номіналами марок є велика проблема.
Як не крути, а послугами "Укрпошти" користуватися все рівно нам доведиться, незважаючи навіть на сучасний прогрес і те, що листування давно перейшло в інтернет. Проте ще й досі сотні нормативно-правових актів містять норму про обов’язковість відправки певних документів виключно через пошту з повідомленням про вручення. І ніякі кур’єрські служби тут вам не допоможуть.
Тож в незалежності від того, буде рекламувати свої послуги "Укрпошта" чи не буде – її послугами ви просто змушені користуватися – як не крути – це монополіст. Тож рекламувати свої послуги "Укрпошті" недуже той потрібно – в вас же немає вибору.
Та все це не заважає "Укрпошті" укласти договір на сотні тисяч гривень про надання маркетингових послуг щодо просування її послуг в інтернет-мережі. Навіщо монополісту просування сайту в інтернет-мережі - загадка. Це вже не кажучи про те, що на ринку можна найти виконавця таких послуг який здійснить просування "Укрпошти" в мережі інтернет в сотні разів дешевше наж сума укладеного договору. Але це так, до слова.
Як відомо, з жовтня "Укрпошта" підвищила вартість своїх послуг з пересилання простих та рекомендованих поштових відправлень на 20%. Тож звичайний лист відправити тепер коштує 1,80 грн. замість колишніх 1,50 грн, а вартість відправлення рекомендованого листа – 4,20 грн., замість колишніх 3,50 грн. Мабуть таким чином "Укрпошта" вирішила заробити кошти на маркетингові послуги по просуванню свого сайту в інтернеті.
Але піднявши вартість послуг, випустити марки відповідного номіналу "Укрпошта" мабуть просто забула. Принаймні у Львові знайти поштові марки номіналом 1,80 грн. та 4,20 грн. мені не вдалося. Та й з іншими номіналами марок є велика проблема. Тому часто замість 1,80 грн. доводиться клеїти марку на 2,00 грн., а замість 4,20грн. - 4,50 грн. а інколи й більше.
Ось така нехитра математика, що на кожному листі "Укрпошта" додатково заробляє прибутки понад вартість послуг. Ну мабуть треба й надалі чимось платити за маркетингові послуги з просування сайту. Шкода тільки, що за ці послуги насправді платимо ми з вами з власної кишені, як такий собі додатковий податок на поштові відправлення.